søndag den 15. marts 2009

T-shirt himlen


Jeg nærmest hoppede op og ned af glæde, da jeg fandt denne butik på ebay. Der er så mange fede t-shirts, og så kører de et tilbud med køb 3 og få 1 gratis, samtidig med at en t-shirt ikke koster mere end 17-19 dollars. Har selv erhvervet mig disse fire, eller rettelse: nåede desværre ikke at slå hurtig nok til ved t-shirten med Vivienne Westwood, men krydser fingre for at jeg får chancen igen. Glæder mig i hvert fald til at modtage de andre tre med posten.

4 kommentarer:

  1. Du giver bare med de bedste link!- elsker de t-shirts!
    1000 tak for tippet ;)

    /Nanna

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have.
    havde godt nok også svært ved at begrænse mig til kun 4, eller 3, t-shirts. :D

    SvarSlet
  3. HAHA, jeg elsker den i nederste højre hjørne :D

    SvarSlet
  4. Wauw, har også lige været inde på ebay og kigget på dem.. Elsker de t-shirts!!

    SvarSlet