søndag den 16. august 2009

Er det mig der har sovet i timen?


..for det har fuldstændig forbigået min næse (altså sådan alvorligt talt) at den nye kollektion af Divided Exclusive er komme online. Så selvom det ikke ligefrem er up-to-date, så kommer her mine farvoritter. Den sølv kjole er virkelig til at dø for, men jeg ved at jeg aldrig vil få den brugt bare en eneste gang. Faktisk er bukserne det eneste som jeg overvejer at købe, da et par nye herrebukser er noget af det der står øverst på min ønskeliste til efteråret. Bukser er for mig ret svært at købe, da jeg pga. af mine lave højde aldrig kan finde nogen som også har det samme snit når de bliver lagt op, eller som kan tåle at blive smøget op (bukser har man åbenbart ikke lyst til at lave i forskellige længder - det er kun jeans der får den ære). Derfor kan jeg ret godt lide dem her, som sikkert godt kunne gå til en lille højde. Meeen, jeg vil nu helst have et par sorte bukser. Gå direkte til Divided Exclusive shoppen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar