fredag den 5. november 2010

Smashbox brow tech


For mig er mine øjenbryn noget af det allervigtigste i min daglige ansigtsrutine, og selvom jeg ofte springer mange andre ting over som mascara, springer jeg aldrig øjenbrynene over. Jeg har brugt h&m's øjenbrynsfarve i lang tid, og selvom den er god til prisen, har jeg manglet noget til at fiksere øjenbrynene, da den kun farver. I går modtog jeg denne brow tech fra Smashbox, som jeg købte over ebay - og den er virkelig perfekt. Den mørke halvdel er en pudderfarve, mens den anden er en voks til at fiksere brynene uden at de på nogen måde bliver fedtede. I butikkerne koster den 165 kr, mens den kan findes meget billigere på den engelske ebay. Jeg gav knap 200 kr. inkl. porto for min, men så fulgte børsten også med, som er nødvendig for at lægge den optimalt. Jeg valgte farven taupe, som skulle passe til de fleste typer, men ellers findes der et godt farveskema på Smashbox's hjemmeside.

13 kommentarer:

  1. Den er nemlig fantastisk god! Jeg knuselsker også min. :)

    SvarSlet
  2. Vil du måske linke til det sted på ebay, du købte den?! :-). /Stina

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. hej pernille!
    jeg har fulgt lidt forkellige blogs i noget tid. jeg har dog mest læst de store blogs, såsom din, sidseloglasse, acie osv.
    jeg tænkte på om du kunne lave et indlæg (eller bare svare i kommentaren) om hvilke lidt mindre/upcoming blogs du læser :)
    det kunne være rigtig spændende at se.
    X

    SvarSlet
  5. Det lyder godt, men kunne du ikke evt. lavet et indlæg med før og efter billede? Vil gerne se den på nemlig :)

    SvarSlet
  6. hvad for en havde du fra h&m?

    SvarSlet
  7. Hej Pernille!
    Dejligt at se dig blogge lidt igen. Det varmer :)
    Har selv haft det sådan i en land periode - men man vender tilbage igen, for man begynder at savne det på et tidspunkt.

    SvarSlet
  8. Ebay-sælgeren: http://stores.ebay.co.uk/More-Beauty-Co

    Emilie: Det lyder faktisk som en rigtig god idé at lave et indlæg om det. Jeg læser også mest de store blogs, men jeg tror, jeg vil bruge tid på at kigge igennem en masse blogs og lave et indlæg om mine favoritter - for som dig, synes jeg også altid det er fedt med nye spændende og gode blogs. :)

    Lena: Det kan jeg ikke lige love, at der vil komme.

    Anonym: Den fra h&m hedder "eyebrow colour" og det er en lille firkantet æske med to farver og en børste.

    SvarSlet
  9. Den er så god, ahar så smidt min pensel væk :-(
    Må hoppe på ebay og lede efter en ny, kunne alligevel godt bruge en ny farve.

    //Ditte

    SvarSlet
  10. Lige sådan et tip, jeg kunne bruge :D

    /Anna

    SvarSlet
  11. Jeg savner dig! Håber snart du kommer i gang med at blogge igen.

    SvarSlet
  12. Building a great blog, it's always about a great content, and you have that thing. Nice work done. I like yout work. !

    SvarSlet
  13. Godt I kunne bruge tippet!

    Ja, jeg beklager meget. Men jeg ved ikke hvornår jeg vender tilbage..

    SvarSlet