lørdag den 6. marts 2010

Min musiksamling


(Eller i hvert fald den bedste del af den) For lang tid siden, da spørgerunden kørte, var der en der spurgte hvilket musik jeg lytter til, og det er altså ikke med vilje, at jeg har trukket den i lang tid. Jeg ville nemlig gerne vise hvad jeg lytter til, i stedet for bare at remse en masse op. Og de billeder har jeg så endelig fået taget nu. Og nu ved jeg ikke, om jeg har fortrudt det, for det er ærlig talt lidt svært at se alle titlerne. Men i hvert fald hører jeg generelt mest rock og elektronisk. Pt ønsker jeg at tilføje Trentemøller, Beirut, MGMT, Kiss Kiss Kiss, Coldplay, Troels Abrahamsen, mere Michael Jackson og Beatles boksen til samlingen. For selvom jeg har en masse på itunes, så er der altså intet som at have det i reolen.
Og nu er jeg jo lidt spændt på at høre, om nogen er blevet vildt overrasket over, at det er sådan min musiksamling ser ud. Og at jeg faktisk går ret meget op i musik. For selvom min musikinteresse er blevet skubbet lidt i baggrunden af min interesse for mode, så er den altså stadig større end man måske lige går og tror.

15 kommentarer:

  1. nice samling. Den nye kiss kiss kiss ville være god at have. vil også gerne trente, men på en eller anden måde kan det bare ikke betal sig, da mange af hans remix ikke er på pladerne. :) basement jaxx ville også være lækkert.

    SvarSlet
  2. Den er svært magen til min :) og jeg har planer om at udvide med mere eller mindre det samme, bortset fra at jeg har rigeligt(alt) med coldplay :)
    Men fint indlæg.

    SvarSlet
  3. Ha ha det er næsten som at se mit itunes bibliotek i cd-form, bortset fra at jeg har en hel del mew :P Lækker idé med billederne :)

    SvarSlet
  4. det kommer overhovedet ikke bag på mig faktisk. altså, at du har en stor interesse herfor. til gengæld har du en lækkkkkkker musiksmag, a lot like mine. :)
    xoxo
    www.fjantelov. blogspot.com

    SvarSlet
  5. crystal castles! Nice! Moon safari og Arular. Ligeledes nice!!

    SvarSlet
  6. ja, må også indrømme, at vi også ser ud til at have ca samme musiksmag. derfor kan jeg godt råde dig til at købe trentes cd'er, for selvom ikke alle remix er der, så er der nogen - men mange af de andre numre er altså også virkelig fede! - og apropos kiss kiss kiss, så er det nogle skønne drenge (gik i folkeskole med forsangeren, mads ;D ) ..

    SvarSlet
  7. Ej, hvor sjovt og fedt at der er så mange der deler samme musiksmag. :)

    Tanja: Lige præcis. :) Jeg har sjovt nok også gået på skole med en af dem, trommeslageren, det er lidt vildt at de er blevet store så hurtigt når de er så unge.

    SvarSlet
  8. Udemærket. Især Air og Gorillaz!

    SvarSlet
  9. Arctic Monkeys, Air, Peter Doherty, Mike Sheridan... det kunne have været min samling!

    God weekend,
    Laura

    SvarSlet
  10. Ejj, hvor sjovt. Jeg har netop været til koncert igår med KissKissKiss, og kender så bassisten. :)
    - Forresten, dejligt at se at du har Nerd og M.I.A i samlingen !

    //Lou

    SvarSlet
  11. Nice med så mange med samme smag!

    SvarSlet
  12. Det ligner til forveksling også min cd-samling ;) haha

    SvarSlet
  13. Ja, Pernille det er det virkelig. Men fedt - så du dem på Roskilde sidste år?

    SvarSlet
  14. Tanja: Kiss kiss kiss? Spillede de? Nåååja! Haha. Jeg skulle lige grave lidt i gemmeren (og skrive det). Jo, en smule. De andre jeg var sammen med var ikke så interesserede, så det blev kun til lidt lytning udenfor teltet.

    SvarSlet