fredag den 8. oktober 2010

New in: Carin Wester pants

Carin Wester pants, h&m t-shirt and Acne boots.

Efter bukse-indlægget vil det nok ikke overraske mange, at mit seneste tøjkøb er et par bukser. Jeg købte dem på Carin Westers hjemmeside under vintage, hvor man kan købe rester fra ældre kollektioner til en slik (det kan virkelig anbefales at tjekke den side ud). Bukserne her er sat ned fra 2000 SEK til 600 SEK, hvilket blev ca. 550 DKK inkl. porto. Jeg elsker pasformen, som minder meget om mine mtwtfss bukser, jeg bruger næsten konstant. Så rart med et par bukser til at afveksle med, inden de andre bliver slidt op.

7 kommentarer:

  1. i absolutely ADORE your trousers...i have been looking for something similar. these are perfect in colour, fit and length. lovely outfit.

    SvarSlet
  2. Super fine bukser. Hvilken str. har du taget dem i?

    SvarSlet
  3. Fashion westie: Thank you so much!

    Anonym: i en str. small. De ser måske store ud, men i taljen sidder de til, og en xs ville sikkert have været for lille til mig. Men det jeg gjorde var, at jeg gik ind under Carin Westers nye kollektion under femme og fandt de bukser der hedder "Karina" (de er sorte), som denne model også hedder. Hvis du klikker på den popper et nyt vindue op, hvor du kan trykke på "more info". Og der kan du så finde et måleskema, hvilket var det, jeg gik efter.

    SvarSlet
  4. Jeg synes du er helt ekstrem smuk.. er helt vild med dit hår, det er så smukt og langt!

    SvarSlet