søndag den 24. april 2011

Så skal sandalerne findes frem


Mine sandaler er altid gemt væk i skotøjsæsker om vinteren (ikke fordi jeg har for mange sko og for lidt plads, selvfølgelig), så i dag syntes jeg, at det var på tide at grave dem frem. Jeg bliver altid lidt overrasket over, at jeg faktisk har mange sandaler, men som man også kan se på dem, er det nu ikke fordi de ligger ubrugte hen om sommeren. Jeg synes hvert år, at jeg mangler et par flade og pæne sandaler, der kan gå til alt, men jeg ender altid med at købe et par (eller flere) med hæl i stedet for. Så måske i år skal blive året, hvor jeg køber de sandaler, jeg rent faktisk står og mangler?

10 kommentarer:

  1. WOW! så mange fine sandaler samlet på et sted! har det lidt modsat som dig, for jeg burde virkelig finde mig et par fine sandaler med lidt hæl på :)

    -kathrine
    http://kathrinekschmidt.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. VIl du ikke fortælle lidt om dine sandaler, for der er godt nok mange fine imellem! Og måske lidt om hvor du kigger efter flade. Jeg synes tit det er svært at finde nogle propre :)

    SvarSlet
  3. Fede sko, elsker dem :)

    //Victoria.

    SvarSlet
  4. jeg er også på jagt efter et par fede flade flotte sandaler haha :) så det kunne være fedt hvis du lavede et indlæg om overvejende sandalkøb, selvfølgelig kun hvis du støder på et par flote :P

    SvarSlet
  5. Kathrine: Takker. Så kunne det være vi skulle sko garderobe, så ville vi få det perfekte match. ;)

    Nana R: De er alle sammen fra sidste år eller ældre, men kan da fortælle at de to "træsko" er fra Topshop (samme model), de lyserøde er Acne Estrada, de cognac farvede er fra et lagersalg og fra mærket Sinela og ja de flade kan jeg ikke huske, men de er ikke fra noget fancy. :)

    Jeg har faktisk også selv svært ved at finde nogle flade sandaler, som jeg virkelig synes er lækre, men jeg vil helt sikkert se, om jeg ikke lige kan få fixet et indlæg på et tidspunkt. :)

    SvarSlet
  6. Hvis du har tid, må du meget gerne lave et indlæg om sandaler da jeg også selv står og mangler og har så svært ved at finde nogle fine sandaler :-)

    Emma fra www.emmasilke.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg skal da vidst til at kigge efter de træsko fra Topshop - de er gudeskønne Pernille! Hvor er jeg misundelig!
    Typisk jeg først opdager hvor fantastiske sko er året efter kollektionen, ergo ingen sko til mig.. ha

    Lily

    SvarSlet
  8. Emma: Det vil jeg helt sikkert se på. :)

    Lily: Haha, det er bestemt også typisk mig. ;) Men jeg vil råde dig til at prøve den engelske ebay (ebay.co.uk), det var faktisk der, jeg købte et af parrene - godt nok dengang de stadig var aktuelle, men alligevel.

    SvarSlet
  9. Det vil jeg gøre med det samme! Og tusind tak for det tip :-) Hvordan syntes du de er i størrelsen?
    - Lily

    SvarSlet
  10. Det var da så lidt. Jeg synes de er helt normale i størrelsen. :)

    SvarSlet