fredag den 24. april 2009

US, here I come!


Så er det i morgen jeg drager på studietur til USA. Først en uge i North Carolina, som især er kendt for deres flotte natur, og så en uge i Washington DC. I North Carolina skal jeg bo hos en high school elev, så glæder mig rigtig meget til at se hvordan det er at gå i skole i USA og til at opleve deres kultur sådan på tæt hånd. I Washington glæder jeg mig især til at se alle de berømte monomenter og til at se Madame Tussaud's museet, og mon ikke jeg også får købt mig lidt, vores lærer har i hvert fald lovet et loppemarked eller to. Og så skal jeg selvfølgelig tage en masse masse billeder. Derfor vil jeg være ret så inaktiv her på bloggen, men håber da I kommer igen om to uger. :)

Billede: visitingdc.com

3 kommentarer:

  1. UH rigtig rigtig god tur!
    er sikker på det bliver vildt fedt for dig, USA er et fantastisk land :)

    /Nanna

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg glæder mig også rigtig meget, har aldrig været udenfor Europas grænser.

    SvarSlet
  3. Du må have en rigtig god tur!

    SvarSlet