lørdag den 12. september 2009

Baggårdsfund


I går var jeg forbi Funds baggårdsmarked for at se om der var nogle gode tilbud jeg kunne hapse. Der var halv pris på en masse i butikken, hvor jeg fandt denne skjorte, som nok skal ses på, for billedet yder den ikke meget retfærdighed. Nederdelen faldt jeg for med det samme pga. mønstret og farverne. Men den er ret lang, så den ender nok med at blive lagt op. Jeg kan desuden fortælle at der hele tiden kommer nye varer ved Funds baggårdsmarked og på søndag bliver det hele sat ekstra meget ned de sidste par timer. Så kom glad, der er gratis kaffe.

2 kommentarer:

  1. Lyder spændende! Hvor ligger det henne??

    sidseloglasse.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er lige overstået i dag, men det var såmænd bare i Fund butikken ved rutebilstationen. :)

    SvarSlet