mandag den 7. september 2009

Baggårdsmarked i Fund


Fund er uden tvivl en af mine yndlingsbutikker når det kommer til secondhand i Århus (det er heller ikke fordi vi har særlig mange af dem). Derfor er Funds baggårdsmarked også en af de ting jeg altid glæder mig allermest til om efteråret, selvom jeg de sidste par gange har endt med at købe nogle meget random ting, som jeg aldrig rigtig har fået brugt. Det er som om min hjerne slår fuldstændig fra når ting er billigere end normalt, udsalgsfeber måske? Så i år tror jeg at jeg vil satse på at finde nogle fine smykker og en pæn jakke. Og måske lidt andet..

2 kommentarer:

  1. Uh jeg glæder mig også! Det er min første gang, og det lyder virkelig som et sted man kan gøre røverkøb.

    - Kira

    SvarSlet
  2. Du kan godt glæde dig, det plejer at være super hyggeligt. :)

    SvarSlet