Da jeg købte acne-kjole på youheshe bestilte jeg også en body fra munderingskompagniet, men til min store undren lå der i stedet en undertrøje i pakken. Jeg skyndte mig derfor at skrive en mail og i dag dukkede så en fin konvolut fra youheshe op med et lille håndskrevet kort vedlagt en pakkeseddel, så jeg ikke selv skal betale portoen for at sende den tilbage og få den byttet. Hvor er det fedt med firmaer/butikker som virkelig gør noget for deres kunder og gør det til en personlig og virkelig god oplevelse. Me like!
fredag den 25. september 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Lækkert med håndskrevet brev og rart du ikke skal lægge ud, men forretningen skal altså betale for returporto, hvis de har sendt en forkert vare.
SvarSlet- Vibeke
jeg elsker YouHeShe - det er så god service. bare måden tingene er pakket ind på er fantastisk!
SvarSletDet vidste jeg ikke, det med returporto.
SvarSletDet er helt fantastisk. Det bliver i hvert fald ikke sidste gang jeg køber noget der. :)
Har bestilt fra Youheshe 17 gange i alt - 12 af gangene har de ikke størrelsen alligevel - senest d. 6. februar - blandt andet fordi den ene kvindelige ejer fortalte at de solgte tingene i showroom også og så kunne det ikke blive opdateret på hjemmesiden.. My God..
SvarSletHar endvidere oplevet at modtaget andre farver og modeller end det bestilte når det endeligt kommer frem.
Slutteligt har jeg selvfølgelig valgt at handle ind andetsteds - denne beslutning har kun været lettere at træffe eftersom Youheshe åbenbart får tingene leveret meget senere end alle andre - Ex. Current E. jeans som bliver solgt som nye varer men som blev listet som nye varer i sommers på de fleste andre hjemmesider og endvidere er på udsalg.
Puha - en masse jeg fik lukket ud ;)
Tak for en god blog.