fredag den 11. september 2009

Seneste pakkepost


I går modtog jeg en pakke fra Urban Outfitters med disse to ting, som jeg bestilte i mandags. T-shirten prøvede jeg i sommerferien i Stockholm, men jeg kunne ikke helt beslutte mig dengang, jeg var vist lidt for nærrig. Men den er så fin med skulderpuder og nitter at jeg har tænkt på den lige siden, så da jeg ville købe mini casio uret, som ikke er helt så mørkt i virkeligheden, tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne købe t-shirten også. Og nu kan jeg se at jeg endnu en gang har nået at snuppe en vare lige inden den er blevet udsolgt, ligesom jeg gjorde med mine nye wedges. Den slags held plejer jeg ellers ikke at have.

4 kommentarer:

  1. uret er fantastisk, ejer det også selv - dog går jeg desværre ikke med særlig mange guld smykker.

    SvarSlet
  2. Nej, det er også lidt det problem jeg har. Jeg har stort set kun sølvsmykker, men jeg syntes bare at uret var meget flottere i guld.

    SvarSlet
  3. Jeg har også fået mig sådan et ur :) Men må jeg spørge om noget? Bipper dit ur også af og til? Kan ikke finde ud af at slå alarmen fra...

    SvarSlet
  4. Ja, det gjorde det også i starten - indtil jeg fandt ud af at slå alarmen fra. Jeg er ikke helt sikker på at det er det man skal gøre, men det har ikke bippet siden i hvert fald. Jeg trykkede på mode-knappen indtil den der hedder 12:00(fx) AL (forkortelse for alarm gætter jeg på) dukkede frem. Så trykkede jeg på start-stop-knappen indtil der var ikke stod andet end tallet og AL. Ellers var der fx en lille klokke oppe i højre hjørne. Tror det er sådan den skal fikses. :)

    SvarSlet