mandag den 4. januar 2010

Mandag

Acne Needle jeans, 2nd hand cardigan, David & Martin for Weekday t-shirt, Casio mini watch and Acne boots.

Dagens billeder blev lettere mislykkede, så det var dette i en underlig positur eller intet. I dag var det første dag i skole efter en hel måned, hvor jeg har været hjemme under SRP og juleferie, og hold op det var svært at komme så tidligt op igen. Tror hellere jeg må satse på, at gå tidligt i seng i aften. Nu skal jeg snart ind til Århus og danse, men jeg vil lige forbi Salling først og se, om de skulle have nogen af deres super billige tilbud på undertøj tilbage. Jeg tvivler, men det er da forsøget værd.

9 kommentarer:

  1. oh great outfit! love it!
    ++++
    k

    SvarSlet
  2. Dine støvler er bare flotte :)

    SvarSlet
  3. Ah de needle jeans er altså fristende!!

    SvarSlet
  4. Virkelig sprødt outfit!

    - og lækker blog :-)

    SvarSlet
  5. Tusind mange tak. :)

    Ida Oh; køb dem, køb dem, køb dem! Du vil ikke fortryde det!

    SvarSlet
  6. Vildt fedt outfit og vildt fed blog! Jeg har lånt dit billede til min egen blog, synes din stil er så gennemført, håber det er okay? :)
    Tjek det ud hvis du vil: www.sofietoft.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Sofie: Tusind tak, og det er da helt i orden. Tak fordi du spurgte. :)

    SvarSlet