torsdag den 1. oktober 2009

Et Gina Tricot helvede


Jeg havde godt nok forventet at man skulle stå i kø udenfor for at komme ind i den nye Gina Tricot butik i Århus, men tre kvarter i bidende kulde (nogle havde endda ventet i over en time) det er altså lang tid. Men ind kom jeg da! Det blev dog kun til to ting, da jeg ikke lige kunne overskue den store menneskemængde i prøverummene, og også havde noget af et tidspres. Jeg skal nemlig afsted på arbejde her om fem minutter, så hvad jeg købte venter jeg med at vise til jeg kommer hjem igen.

13 kommentarer:

  1. Whoah! Voldsomt. Hvor er jeg glad for jeg ikke var der ;)
    Det jo nok desværre et stykke tid før det stilner af, men så må jeg sq også ned og tjekke den ud. :)

    -Kira

    SvarSlet
  2. haha :b jeg var en af dem der kom ca. et kvarter før butikken lukkede dørene op og blev mast ind af den skrigende hob! Og så var der bare fuldstændig kaos, jeg rev ting til mig ligesom alle andre og endte også med at købe meget mere end jeg burde (;
    men så godt den lange kø der bagefter var udenfor, det var virkelig vildt (;

    SvarSlet
  3. Hehe, det var også MEGET nemt at lade sig rive med. Jeg lovede også mig selv at jeg ikke skulle lade mig rive med, og det lykkedes heldigvis, da jeg kun kom hjem med to ting. :D

    SvarSlet
  4. Jeg kom selvfølgelig til at lade mig rive med - hvilket resulterede i 4 tasker og 6 stykker tøj - og at jeg skal tilbage med et par ting igen imorgen (; hæhæ :b

    SvarSlet
  5. Haha, men de havde godt nok også mange flotte tasker!

    SvarSlet
  6. ja, det havde de virkelig! :D
    btw, håber det er i orden at jeg har lånt dit øverste billede - og selvfølgelig linket til din blog (;

    SvarSlet
  7. seems like a great store, wish they had them in the US

    SvarSlet
  8. det var helt vildt så meget pige-hysteri der var i luften igår ja! men de havde jo også mange lækre sager. Og rabatkortet på de 150,- var da en god lille åbningsgave. Ved ikke om I også fik det?
    /Sidsel

    SvarSlet
  9. Haha, ok, det var da utroligt! Var der mon andre specielle åbningstilbud (end det rabatkort, som ovenstående skrev om) - og hvor lang tid gælder de så?

    SvarSlet
  10. Det var ret vildt ja! Der var ikke nogen rabatkort da jeg kom, men jeg kom også først ind i butikken omkring halv to.
    Der er ikke nogen specielle åbningstilbud, udover Gina Tricots altid lave priser. :D

    SvarSlet
  11. hvor mange etager er gina tricot i århus?

    SvarSlet
  12. Der er to. En "stue" og en kælder.

    SvarSlet