mandag den 15. februar 2010

Himlen falder ned!


Okay, måske ikke helt. Men i morges gik mit højtelskede spejlrefleks i stykker. I STYKKER! Jeg gik fuldstændig i panik, da jeg hverken kunne tænde det eller noget som helst, og jeg var virkelig på randen til at stortude. Det kamera er jo min lille baby. Så i dag har jeg været i Århus, for at aflevere det hos fotobutikken, der til mit store chok fortalte, at der snildt kan gå 2-3 uger før jeg får det igen. 2-3 UGER!! Jeg er virkelig ked af det. Det er det eneste kamera jeg har udover det i min mobil, så desværre kommer det også til at gå ud over bloggen. Jeg vil stadig tage billeder af nye ting, jeg køber, og lignende, desværre i kedelig mobilkvalitet, men billeder af dagens klæder må I undvære til jeg får mit kamera igen. Nej, hvor er det da MØGirriterende.

Image source: The Cobra Snake

8 kommentarer:

  1. Øv med dit kamera. Lad os håbe, at der ikke går så længe, inden du får det igen! :)

    SvarSlet
  2. ARH, hvor frustrerende. Jeg var engang ude for, at min daværende bærbar havde slettet alle mine billeder. Det var 16.000 billeder. Jeg græd som et lille barn i flere dage!

    SvarSlet
  3. Ej hvor træls! Udover computer og netadgang, er kameraet jo en bloggers vigtigste redskab! God bedring til dit kamera.

    /Maria

    SvarSlet
  4. Camilla: Det håber jeg godt nok også. Jeg bruger det jo nærmest hver dag. Det værste ville være, hvis de fortæller mig at garantien ikke dækker fejlen, og jeg bliver nødt til at investere i et nyt kamera. Dét må bare ikke ske.

    Birdful: Puuuha. Det er virkelig sådan noget jeg har mareridt om. Hvad fanden gør man når sådan noget sker?

    SvarSlet
  5. Maria: Lige præcis! Jeg havde en smule lyst til at fortælle ekspedienten om mit dilemma, men så havde han sikkert bare grint af mig. Og tak. :)

    SvarSlet
  6. ej, hvor ærgerligt for dig. Håber den snart er klar til at skyde - uundværdigt item.

    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. nej øv hvor træls! det er jeg virkelig ked af at høre - vi kommer til at savne dine "dagens" :)

    SvarSlet
  8. Tigeren aka Chau: Det håber jeg sørme også. :)

    Camilla: Ja, det er virkelig TRÆLS. og tak. :)

    SvarSlet