søndag den 21. februar 2010

Konkurrence #2


Så er det blevet tid til at løfte sløret for den anden og sidste konkurrence. For noget tid siden blev jeg kontaktet af BILLIGVOKS.DK, der var interesseret i et samarbejde, og det er derfor mig en glæde i samarbejde med BILLIGVOKS.DK at kunne udlodde disse produkter fra Schwarzkopf Essensity. Hele serien er organisk og uden kunstige duftstoffer, parabener, silikone og paraffin. Præmien, som har en samlet vejl. pris på 497 kr., består af disse tre produkter:

Essensity Moisturising Shampoo. Fugtgivende shampoo til slidt, tørt og porøst hår. Skal masseres ind i håret og sidde et minuts tid, for at få alle de fugtgivende ingredienser til at virke.
Brushing Elixir. Fugtgivende balsam med masser af pleje, der gør håret blødt og glansfuldt og desuden lukker håret efter vask, og derved beskytter mod nye skader. Skal sidde i 2-3 minutter.
Intense Curing Mask. Hårmaske udviklet til meget beskadiget eller afbleget hår. Kan bruges i vådt hår, hvor den skal sidde i 5-10 minutter før den skylles ud. For at få mest muligt ud af kuren, kan man pakke håret ind i en plasticpose, så et håndklæde og evt. varme det med føntørreren mens kuren virker.

Sådan vinder du: Denne gang gør vi det lidt sjovere med et spørgsmål. Og spørgsmålet lyder: Hvor mange forskellige produkter fra Schwarzkopf Essensity serien har BILLIGVOKS.DK?
Find svaret lige her og send det i en mail til pagik@hotmail.com med dit navn og adresse og husk at skrive konkurrence #2 i emnefeltet. Held og lykke!

OBS: Konkurrencen slutter på onsdag d. 24. februar kl. 24.

Jeg håber, at I tager godt imod denne konkurrence. Dette er første gang jeg samarbejder med en virksomhed, og jeg er selv glad for samarbejdet, da det for det første er nogle produkter, som jeg kan stå inde for, og da det for det andet kommer en af jer læsere til gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar