onsdag den 21. april 2010

Dagens lokkegris


Man kan vist roligt sige, at jeg blev lokket i fordærv i dag. Lasse linkede til secondhand butikken Rokit, og da jeg også selv leder efter en denim vest, skulle jeg selvfølgelig lige kigge forbi. Det resulterede i hele tre nye køb (men ingen denim vest). Den sennepsfarvede skjorte på billedet kredsede jeg længe om, men til sidst vandt fornuften heldigvis. (En eller anden, køb den inden jeg fortryder!) Men kort sagt, Rokit er helt sikkert et besøg værd. Der er masser af læder, denim, buksedragter og spandevis af skjorter. Priserne er rimelige, men ikke billige, og så er butikken fra England, hvilket betyder at man ikke skal være bange for hverken told eller moms. Thumbs up!

10 kommentarer:

  1. Yes. Den er virkelig en lokker.. Jeg har været tæt på mange gange ;) Elsker lædernederdelen og de lyse shorts - de har en rar farve..

    SvarSlet
  2. Oooorg! den lædernederdel!!

    SvarSlet
  3. Deres rigtige butikker i London er også ret fede!!

    SvarSlet
  4. Den gule bluse er virkelig flot! Skal lige forbi og kigge :)

    SvarSlet
  5. Jeg er ked af at ha' lokket dig i fordærv! Håber pengepungen kan holde til det ;)

    SvarSlet
  6. Tak for tippet :) kan allerede nu se, at det kan blive dyrt!

    SvarSlet
  7. åh, elsker Rokit vintage! har du været i deres 'rigtige' butikker i London? der ligger to på brick lane og en i camden, de er virkelig et besøg værd! :)

    SvarSlet
  8. Jeg har desværre ikke været i London, men når jeg engang kommer der, skal jeg da helt sikkert forbi en af deres fysiske butikker. Tak for rådet!

    SvarSlet
  9. Oh blessed be! Pernille, få måsen til London og ind i en af deres butikker. :) Var forbi jævnligt da jeg boede i London. Elsker den de har i Camden!

    Kh Karen
    www.fartyarty.wordpress.com

    SvarSlet
  10. Haha, det vil jeg helt sikkert. ;)

    SvarSlet