fredag den 14. maj 2010

Tangkrogen kræmmermarked


I dag var jeg på kræmmermarked på Tangkrogen. Jeg fandt ikke selv noget, men jeg fik kigget på en masse. Jeg havde håbet at finde en flot ring eller taske, men det var ikke lige det, der var mest af. Alverdens service, køkkengrej og andre småting var der til gengæld masser af. Så når jeg næste år skal eller er flyttet hjemmefra, så tror jeg, at jeg skal forbi igen og finde noget sjovt til boligen. Kræmmermarkedet er åbent hele weekenden fra kl. 10-19.

8 kommentarer:

  1. Jeg var derude, da de åbnede i torsdags - der var der mange fine smykker, men de blev nok solgt ret hurtigt :)

    Men ja, fik også købt en masse til boligen.. Bl.a. et musselmalet fad, der er mange sjove ting og nips til en lejlighed :)

    SvarSlet
  2. Jeg var så heldig at finde en super flot ring i ægte sølv med et stort stykke gult rav. SÅ fin - jeg tror ikke, at sælger vidste, hvad det var hun solgte, for jeg fik den for 60 kr.

    SvarSlet
  3. Ser ud som om du har haft en rigtig go da ude på kræmmermarked.. :)

    Lækker blog btw :)

    nadia
    nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hey Hvordan får du den sorte streg på din blog, til at være øverst i stedet for nederst ?

    på forhånd tak !

    htpp://julliie.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det lyder til at I fandt nogle rigtig fine ting. Heldigt med ringen, for de fleste kræmmere tager i hvert fald ikke for lidt. ;)

    Julie: Jeg har lavet en guide om det her:
    http://pagik.blogspot.com/2010/01/layout-guide-hvordan-er-det-liige-man.html

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet