søndag den 10. maj 2009

Back from the States


Torsdag eftermiddag kom jeg hjem fra min næsten to uger lange studietur til USA, det føles som om at jeg har været væk i en hel måned fordi jeg har oplevet så meget. De sidste par dage har jeg så brugt til at sunde mig lidt og tilbringe lidt tid med kæresten inden jeg skal til den skriftlige matematik eksamen i morgen. Tak skole, dejlig velkomst. Vejret har både været fuldstændig med os og helt og aldeles forfærdeligt. I North Carolina havde vi det bedste vejr man kunne tænke sig, men i Washington regnede det tre dage i træk. Til gengæld har jeg fået købt en helt ny kuffert tøj, som jeg nok skal vise senere. Her er i første omgang et (meget) lille udsnit af nogle af de billeder jeg fik taget. Og så vil jeg også lige sige tak til de nye faste læsere der er kommet til, bliv endelig ved. :)

8 kommentarer:

  1. velkommen hjem! rigtig flotte billeder- glæder mig til at se nogle flere.
    bruger du nogle redigerings programmer egentlig?

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Det er godt nok også svært kun at udvælge kun et par 10-stykker. Jeg bruger adobe photoshop, hvor jeg selvfølgelig gør dem mindre og så liger gør dem én gang skarpere, men det er også det eneste. Der er så mange indstillingsmuligheder på mit kamera at alt andet næsten er unødvendigt. :)

    SvarSlet
  3. Okay. Jeg synes bare de har sådan en flot farve dine billeder. jeg har lige fået et olympus e-500. brugt og nogle år gammelt, men ikke desto mindre ret godt. synes bare at farverne kan være lidt 'tunge' hvis du forstår. så det kunne godt være du gjorde noget med farverne:) men det er nok bare kameraet:)!

    SvarSlet
  4. Nu kender jeg ikke så meget til forskellige slags kameraer, så det kan da godt være. Hvordan mener du med tunge? :) Jeg synes selv at nogle af de billeder jeg har taget er blevet mere mørkere, end som jeg så det i virkeligheden, så lidt ændrer kameraet i hvert fald på farverne.

    SvarSlet
  5. bare sådan.. flade i det. kan ikke så godt forklare det.:D

    SvarSlet
  6. Jae okay, tror jeg forstår hvad du mener. :) Men så ville jeg nok tro at det var kameraet, uden rigtig at have forstand på det. Mit er spejlrefleks, ved ikke med dit?

    SvarSlet
  7. Det forstår jeg ikke så. :/

    SvarSlet