tirsdag den 26. maj 2009

Projekt mere-plads-i-skabet



Jeg har længe gået og brokket mig over, at jeg ikke har nok plads i mit tøjskab (i håb om at der på mystisk vis ville blive tryllet et walk-in-closet frem, men desværre). Det skal lige siges at mit værelse er forholdsvis lille, så idéen om sådan et rullende stativ til tøjbøjler blev hurtig droppet, da jeg simpelthen ikke har plads. Her den anden dag, da jeg igen brokkede mig til min mor, fandt hun pludselig denne lille knagerække frem. Den ser måske ikke ud af særlig meget, men da jeg for længst er begyndt at hænge to styk tøj per bøjle, var idéen guld værd. Så kan jeg nemlig få hængt nogle af mine blazere, som er noget af det, der tager allermest plads, udenfor skabet, plus jeg endelig vil få et sted til mine skuldertasker. Så er næste skridt bare ned til farvehandleren, for at finde en bøtte sort maling. For den der træfarve, den er sgu ikke lige mig. Åh, det bliver dejligt igen at kunne bladre igennem sit tøj.

3 kommentarer:

  1. åh. farver.
    i mit tøj er der stortset kun sorte ting ):

    SvarSlet
  2. Lækkert meget tøj (; & jeg tror da også, at jeg vil gå på jagt efter en knagerække :b

    SvarSlet
  3. Sidste år var mit skab også fyldt med sorte ting, men her på det seneste har jeg fået købt mig en del med farver. Nu savner jeg næsten det sorte. :D

    SvarSlet