søndag den 17. maj 2009

Nye forkælelser til mit hår


Så har jeg lige smidt disse to produkter fra Redken i indkøbskurven på smukkere.dk. Fik aldrig købt noget Redken i USA, men så er det jo godt at der findes danske sider, som sælger det til nettopris. Align No. 12 skulle være det ultimative produkt til glatte frisurer ved brug af glattejern og er både anti-frizz og varmebeskyttende. Satinwear No. 02 beskytter håret ved føntørring, reducerer friktion og beskytter mod luftfugtighed. Glæder mig til at få prøvet den til glat hår, da jeg normalt ikke bruger noget i håret ved glattejern. Ikke fordi jeg ikke ved hvor vigtigt et varmebeskyttende produkt er, men har aldrig rigtig fundet et produkt jeg lige var tilfreds med - så håber at Redkens produkt er svaret.

2 kommentarer:

  1. Uha, det lyder lige som nogle produkter for mig. Du må endelig melde tilbage :)

    SvarSlet