torsdag den 19. august 2010

Weekday i Aalborg


Jeg syntes lige, at jeg ville dele denne nyhed med jer, hvis der skulle sidde nogle i Nordjylland og læse med. D. 10. September åbner Weekday nemlig i Aalborg, Algade 11, og d. 9. September er der åbningsfest. Det minder mig desuden om, at det er alt for lang tid siden jeg har været i Weekday, og at jeg derfor slet ikke har fået set på alle de nye varer endnu. Det her er mine umiddelbare favoritter, som meget gerne alle sammen måtte være en del af min efterårsgarderobe. And yeah, let's go back to black.

16 kommentarer:

  1. den første bluse og skjorten er super fede!! must.

    SvarSlet
  2. Jeg hælder selv allermest til sort tøj, og alle disse items er jo fantastiske. Specielt er jeg vild med maxikjolen og nederdelen! - men alle delene måtte også hellere end gerne bo i min garderobe (:

    Julie

    SvarSlet
  3. Ej TAK for dagens gode nyhed! (: Weekday i Aalborg det havde jeg slet ikke turde håbe på...

    SvarSlet
  4. nederdelen og sweateren MÅ finde vej til min garderobe !

    SvarSlet
  5. Hold op hvor lækkert :) Min søster flytter til Aalborg, og jeg selv bor ikke i en by med en weekday. Jeg må ofte drage til Århus for at finde en weekday. Så kan jeg jo nemt besøge hende og weekday på en gang. Tak for informationen :)

    SvarSlet
  6. Tak! Det har jeg ventet længe på! Jubiii, nyheden er straks givet videre ;)

    SvarSlet
  7. jeg glæder mig også kanon meget :) Bliver legen... wait for it... dary! Håber bare at jeg bliver inviteret til åbningsfesten. Eller vent - bliver man inviteret eller er det bare noget med at møde op og være hipster?

    SvarSlet
  8. Husker tydeligt hvor glad jeg blev, da jeg hørte Weekday åbnede i Århus, så dejligt at høre at jeg kan gøre jer ligeså glade. :D

    Med hensyn til åbningsfesten - jeg ved det faktisk ikke. Den i århus var jo med invitation, men jeg skal ikke kunne sige noget om den i Ålborg.

    SvarSlet
  9. ÅH, you just made my day! Jeg udbrød "Jubiiiii" bag min computerskærm da jeg læste ordene "wwekday i Aalborg"! Det havde jeg ingen idé om! Nej hvor er jeg glad nu :D

    SvarSlet
  10. Jeg må indrømme at jeg faktisk heller ikke havde hørt om det før jeg fik mailen. Så var glad for at kunne videregive den gode nyhed. :D

    SvarSlet
  11. ved du hvad det sølv armbånd koster - er det i butikkerne nu? og hvad med nederdelen, hvornår lander den i butikkerne og til hvilken pris?

    SvarSlet
  12. Anonym: Det ved jeg desværre ikke. Men jeg tror mange af tingene allerede er i butikkerne nu.

    SvarSlet
  13. Årh hvad, bluse 1 og 3 er lææækre!! :)
    /Gunilla

    SvarSlet
  14. Hvis bare weekday havde en online shop, så ville jeg måske være beriget af noget af deres tøj. Jeg finder aldrig noget i selve deres butikker, fordi musikken og udvalget er uoverskueligt og stressende.

    SvarSlet
  15. Mads: Er det rigtigt? Jeg synes det er festligt at musikken er så høj, og om udvalget, det må være dem i kbh - jeg synes i hvert fald at det er ganske overskueligt i Århus. :)

    SvarSlet
  16. Forhandler de også Cheap monday jeans i Aalborg?

    SvarSlet