søndag den 1. august 2010

Blogleg: The Wee Wee friendbook

Anna har tagget mig i den her blogleg, som er lidt som en venindebog, so here we go.

Navn: Pernille.
Blog: Pagik.blogspot.com
Kælenavn: Perse, Per (begge udtalt på engelsk) og Pelle.
Yndlingsfilm: Amélie må være nummer et, men der er rigtig mange!
Yndlingsbog: Harry Potter ftw! Og gælder kogebøger? For dem er jeg meget glad for.
Yndlingssanger/Sangerinde: Troels Abrahamsen. Åhh, Super Troels.
Yndlingsband: Der er riigtig mange, så det ville nok være nemmere at henvise til dengang jeg viste et billede af min daværende cd-samling lige her. Derudover kan tilføjes When Saints Go Machine, Kashmir og Band of Horses.
Yndlings tv-serie: Venner.
Yndlingsmad: Igen, rigtig meget.
Yndlingsblog: Anywho, TrinesWardrobe, Vanillascented, SidselogLasse og A Fashion Tale - men jeg læser mange flere.
Yndlingsskuespiller/inde: Dunno.
Yndligsmusik: Primær elektronisk og rock.
Crush/flamme: None.
Yndlingsårstid: Sommer.
Yndlingsfrugt: Jordbær.
Yndlingsfarve: Når det kommer til tøj er det klart sort, men ellers har jeg ikke rigtig nogen yndlingsfarve.
Tøjstil: Tjae, den er vel som man ser den her på bloggen.
Stilikon: Maria fra Vanillascented og Elise fra Anywho.
Forbillede: Ikke rigtig nogen.
Fremtidsdrøm: Svært at sige.

Hold op, hvor er mine svar kedelige. Nå, jeg håber at Sara, Camilla, Lærke og Emma kan finde på noget bedre, for det er dem, jeg tagger. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar