tirsdag den 2. juni 2009

Is that a Wang?


Oh yes! Det var nok mit livs svageste øjeblik, men jeg har endnu ikke fortrudt det. Fandt den på ebay til langt under den danske pris, og så slog jeg altså til. Og i dag kom det kære postbud så med den. Jeg var lidt nervøs for hvordan størrelsen ville være, men den kunne ikke passe bedre. Den er så dejlig, at jeg har lyst til at have den på hver dag resten af mit liv, og den kommer slet ikke til sin ret på billedet, på trods af mit ansigts anstrengelser. Alexander Wang er virkelig genial.
Det bliver desværre ikke til så mange indlæg for tiden, har besluttet mig for at udnytte min læseferie fuldt ud, så jeg er allerede gået i gang med mit knagerække-projekt, som gerne skulle være færdig i løbet af et par dage. Derefter står den på en stor potion tysklæsning og så AT. Det betyder dog ikke at jeg vil være helt fraværende, for med alle de nye faste læsere, så får man jo endnu mere lyst til at skrive - tak for det. :)

10 kommentarer:

  1. Den er lææækker!
    Hvad gav du for den?

    SvarSlet
  2. Hvad skrev du i søgeord på ebay for at finde den og hvad gav du for den?

    SvarSlet
  3. Tillykke med købet..

    Den klær' dig :D

    SvarSlet
  4. Jeg gav 445$ plus porto, og jeg søgte bare efter Alexander Wang.

    Tak tak. :)

    SvarSlet
  5. Hvilken str. har du købt den i?

    SvarSlet
  6. Den ser super skøn og dejlig ud :D
    //Dagmar

    SvarSlet
  7. Tusind tak. :)
    Jeg har købt den i en str. 4, jeg tror det svarer til ca. en 36, hvilket passede rigtig godt på mig, da jeg ikke er særlig høj.

    SvarSlet
  8. nej hvor er jeg misundelig.
    ebay er altså genialt. har selv lige købt alexander wang donna hobo bag til under en femtedel af den danske nypris. looove to ebay :)
    og loove til din blog. den er super fin! :)

    SvarSlet
  9. Tusind tak, og ja ebay er genialt. :D

    SvarSlet
  10. Må jeg være så fræk at spørge hvilke mål buksedragten har? Er nemlig også på jagt efter den, men er i tvivl om jeg passe en str. 4?

    SvarSlet