mandag den 19. juli 2010

England#4


Fredag var vi i byen Bath, som oprindeligt blev grundlagt af romerne, der brugte byen som en badeby. Dette skyldes de varme kilder, som er under byen. Ret eksotisk i forhold til at man befinder sig i England! Det er en virkelig smuk by og der er faktisk også ret gode shopping muligheder, selvom jeg nu valgte at gemme mine penge til London. De romerske bade er vel næsten et obligatorisk besøg, så der var vi også forbi. Og hvis man tager sig tid til det, så er det helt sikkert et besøg værd. Jeg synes i hvert fald, at det var lidt hyggeligt at gå rundt blandt ældgamle kurbade og statuer. Og nu varer det ikke længe, før jeg viser billeder og køb fra London, så hold ud så længe. ;)

3 kommentarer:

  1. Det er helt underligt at se billeder derfra, når jeg lige selv har været der! :) Prøvede I også spa'en?

    SvarSlet
  2. Nej, det havde vi desværre ikke tid til. Vi var der kun en halv dag eller sådan noget. :)

    SvarSlet
  3. besøgte også selv bath for noget tid siden, skøn by. fashion museet er også et besøg værd :)

    SvarSlet