mandag den 26. juli 2010

Mandag

Topshop Boutique knit, mtwtfss trousers and Topshop shoes.

Inden jeg skal på arbejde senere i dag, fik jeg lige lyst til at vise nogle af mine nye køb in action. Bukserne har jeg vist heller ikke vist før, men det er bukserne fra Weekday, som jeg var så heldig at få til 50%. Jeg brugte dem hver evig eneste aften på Roskilde, for det var de eneste bukser jeg havde med, så de er i den grad allerede blev indviet. Jeg er så glad for, at jeg købte den her strik fra Topshop, for jeg nåede godt nok at lægge den fra mig flere gange. Min mor ville have, at jeg købte noget andet og "mere spændende og anderledes", men det var altså den her, jeg til sidst ikke kunne lægge fra mig igen. Og det er jeg glad for nu, for jeg er sikker på, at jeg kommer til at bo i den til efteråret.

8 kommentarer:

  1. Åhh dit hår er altså så smukt!!

    SvarSlet
  2. LOVE this. Think i have to get this sweater.

    SvarSlet
  3. Ja, du har nok taget æren for at have det SMUKKESTE hår. Virkelig pænt. Har set dig et par gange i Århus, og står altid og forguder det når du går forbi :-P

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå at du måtte ha den strik! Den er virkelig cool.. :-)

    SvarSlet
  5. Anonym: Ih, hvor er det pænt sagt. Næste gang må du sige hej så. ;)

    Nina: Tusind tak. :D

    SvarSlet
  6. Den strik der... Er den til at finde online, og hvis ja, har du så et link? :)

    SvarSlet
  7. Jeg så den online på et tidspunkt, men nu kan jeg desværre ikke længere finde den.

    SvarSlet