fredag den 23. juli 2010

London#3


Mandag aften var vi inde og se musicalen Love Never Dies, som er efterfølgeren til The Phantom of the Opera - og tak for rådet om at se en musical i London, det var en fantastisk oplevelse. Kulisserne var overvældende flotte og musikken var også rigtig god, så rådet er hermed givet videre til andre, der skal besøge London. Havde jeg opdaget Thriller Live på Lyric Theatre inden, havde vi nok set den i stedet for (jeg ærgrer mig stadig over, hvorfor vi ikke bare så den også). Tirsdag blev den helt store shoppedag, og det var da også den dag, jeg fik købt allerflest ting. Vi startede ud på Oxford Street og videre ned ad Regent Street, hvor der ligger en delicious chokoladebutik, der sælger chokoladeovertrukne jordbærd. Lidt pricy, men rigtig gode! Vi var også indenom Carnabystreet, hvor jeg nær fik shoppet mig fattig i American Apparel.

5 kommentarer:

  1. Hej Pernille :)
    Det er bestemt ikke for at komme salt i såret, men må lige dele min-Thriller-oplevelse med dig og de andre..
    Så smider lige et link her, http://alittlelife.dk/?p=1933.. Den var fantastisk, så jer der skal til London - SE DEN :D

    SvarSlet
  2. Haha, det skal du ikke tænke på. Ville ønske jeg havde set den. :)

    SvarSlet
  3. Godiva er fantastisk. Love it, selvom deres priser er lidt pebret.

    SvarSlet
  4. Velbekomme :) Mindes i hvert fald at jeg foreslog en musical :) - og godt det var en succes!

    SvarSlet
  5. Tina: Ja, det er sgu ikke for nærige. ;)

    Sara: Det husker jeg da også, at du gjorde. Så mange tak. :D

    SvarSlet