torsdag den 2. september 2010

Hvad der gemte sig i poserne


Så er den lange skjortekjole og vinterstøvlerne i hus. Jeg har længe kigget efter den lignende skjortekjole fra Acne, men jeg må sige at denne fra Weekday er næsten ligeså flot, og så koster den under en tredjedel, nemlig 350 kr. Støvlerne er fra Shoe Biz og kostede 1000 kr, hvilket igen er langt mindre end de andre støvler jeg har kigget efter (man kan nok høre, at jeg er rigtig glad for mine køb). Og så en ting, som var i en af de andre poser, jeg havde med hjem - Turboweekend. Jeg er stadig høj efter den fest de startede i Ridehuset i lørdags, så den måtte langt om længe med hjem. Og til alle dem, der overvejer at købe den, kan jeg kun sige én ting. Gør det! Den er bedre end god. Den er fantastisk.

6 kommentarer:

  1. Yes, TURBOWEEKEND! haha. Det er sgu et godt køb :)

    SvarSlet
  2. Aaaamazing shirt! <3 <3

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt, faldt i den her uge over bureauet, der har lavet coveret til din cd, synes det er super fint.

    http://www.hvasshannibal.dk/tw_album.html

    Mvh Sine

    SvarSlet
  4. Billede med dem på skal nok komme en dag. :)

    SvarSlet
  5. Hej Pernille!

    Jeg tænker lidt; hvordan har du taget billederne(de der med guide til photoshop animation)? altså som om man selv er på skærmen? fordi jeg kan jo se du har windows:)

    SvarSlet
  6. Du trykker på print-screen-knappen på dit tastatur, på mit tastatur står der "prt scr" og så har computeren kopieret dit skærmbillede. Så kan du bare åbne et nyt dokument i hvilket billedprogram du nu bruger og kopiere det derover via ctrl+v.

    SvarSlet