lørdag den 4. september 2010

Tid til strik

Top from left: 1. Stine Goya, 2.200 kr. 2. Comme Des Garcons, 3.090 kr. 3. 3.1 Phillip Lim, 2.960 kr. 4. Topshop, 340 kr.
Middle from left: 1. Topshop, 310 kr. 2. 3.1 Phillip Lim, 1.900 kr. 3. Acne, 1.300 kr. 4. Preen Line, 3.300 kr.
Down from left: 1. Topshop, 310 kr. 2. Weekday MTWTFSS. 3. Acne, 1.900 kr. 4. Topshop, 360 kr.

Striktrøjen er i ekstra stor fokus denne sæson og det vrimler da også ind med lækre versioner på diverse online butikker. Jeg kunne selv godt tænke mig en kort chunky en i grå eller sort som den øverste fra Phillip Lim, der ville være perfekt til min nye maxi nederdel. Hvis den da bare var i et lidt andet prisleje.

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er de lækre :)
    jeg kan ret godt lide den i midten fra topshop! :)

    Og lige en anden ting, hvordan får du dine billeder så store? sådan så de fylder hele indlægget ud - hvis du forstår? :)

    /p

    SvarSlet
  2. Åh, wow wow, tak for det indlæg! Lige hvad jeg gik og manglede.

    Som altid er det lækkert at besøge Pagik :)

    SvarSlet
  3. Årrhh.. jeg kunne også bruge en masse lækker strik - især den 'hullede' fra Acne

    SvarSlet
  4. Pernille: Jeg har netop lavet en guide til det. :)

    Sigrid: Ej hvor det er dejligt at høre. My pleasure. ;)

    SvarSlet
  5. Uh, det er fuldstændig fantastisk at se en samling af striktrøjer - jeg strikker selv (nej, jeg er ikke 58...) og når man ser sådan her samling, kan man ikke andet end at blive inspireret.
    Du burde begynde, det er genialt, når man sidder og ser tv ;)

    SvarSlet