fredag den 17. september 2010

Min læder tank er færdig


Så fik jeg endelig syet min læder tank. Brugte formiddagen i går på at sy den, og i dag har jeg så rettet den til. Jeg måtte sy ekstra sidestykker på i siderne, da bagstykkerne var for smalle, men bortset fra det, er jeg blevet ret tilfreds med resultatet. Jeg brugte et meget simpelt mønster til en ærmeløs bluse, og så delte jeg bare bagstykket op i to dele i stedet for en. Sidestykkerne og de mange knækkede knappenåle var nok den største udfordring, men selve det at sy i så tyk læder er faktisk lettere end man skulle tro, så længe man har en synål, der er beregnet til det. Så det skal i hvert fald ikke holde en tilbage.

7 kommentarer:

  1. Er ret spændt på om du vil få brugt den :)

    Mathias - tjittjat.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se styling af den :)

    SvarSlet
  3. Mathias: Hah, ja. Det er jeg faktisk også. Meeen, det tror jeg da, at jeg vil.

    SvarSlet
  4. Du er dygtig. Hvor er den blevet fin. Gid jeg kunne være ligeså kreativ.
    // http://milkdujour.blogspot.com

    SvarSlet
  5. tusind tak, men det kræver nu ikke så meget. :)

    SvarSlet
  6. Den er flot!
    Vil gerne se den på! :)

    //Carla

    carlablixt.blogspot.com

    SvarSlet