onsdag den 16. februar 2011

Work, work, work


Mens en masse andre holder ferie, laver jeg ikke andet end at arbejde - over 40 timer er der på skemaet i denne uge. Udover at min krop er meget meget træt, klager jeg nu ikke, for hold op hvor er det dejligt at tjene en ordentlig omgang penge. Meeen, jeg glæder mig nu alligevel til når ugens sidste vagt er overstået på fredag. Så skal jeg bare til dobbelt 20 års fødselsdag om aftenen, århushyggetur om lørdagen og til familiefødselsdag lørdag aften. Og så kan jeg slappe af!

7 kommentarer:

  1. Årh, jeg holder heller ikke ferie endnu, først næste uge, og har faktisk også arbejdet ekstra denne + sidste uge, dog er mit jo kun et fritidsjob :) Glæder mig også vildt meget til at kunne slappe af! :)
    /Gunilla

    SvarSlet
  2. hvad laver du? at tjene penge er den bedste følelse i verden:-)

    SvarSlet
  3. Åhh kan godt huske det søde sabbatliv, der var også perioder, hvor jeg arbejdede omkring 70 timer i ugen - man kan gøre det i en periode, men også kun fordi man ved, der er noget godt på den anden side.
    Hold ud.... Jeg står selv med 40 timer i denne uge - men til gengæld kan jeg købe masser pænt tøj i New York bagefter! :)
    /Louise

    SvarSlet
  4. hejsa,
    når jeg prøvet at tilføje etiketter på min blog, så kan jeg ikke finde ud af hvor man skriver navnene på dem og hvor man bestemmer hvad der skal i hvad. kn du hjælpe

    SvarSlet
  5. hvor er du smuk
    jeg er helt vild med din blog og dig. den personlighed som din blog udsender er slående. virkelig.
    jeg er også ejer af anders lund madsens ÆØÅ, ikke mindst er den genial men ligeså er din udnyttelse af den.
    applaus. applaus til det hele.

    fast læser herfra

    SvarSlet
  6. Anonym: Når du opretter et indlæg kan du under selve indlægget udfylde "etiketter for dette indlæg" - og det er først ved udfyldelse af det, at du opretter etiketter. Du kan ikke på forhånd oprette etiketter og så fordele de forskellige indlæg under hver etikette. Hvis du fx vil have en etiket, der hedder "skønhed", så må du først skrive et indlæg, der passer på det, og så skrive "skønhed" i etiketfeltet. Så har du lavet etiketten skønhed og samtidig er indlægget inde under etiketten "skønhed".

    SvarSlet
  7. Kaja Lund: Jeg arbejder i Super Brugsen. Så for det meste sidder jeg bare i kassen, men en gang imellem står jeg også for bake-off afdelingen, som jeg fra marts af kommer til at stå for 2-3 gange om ugen, da hende, der står for den nu, har sagt op.

    Louise: 70 timer ville jeg godt nok ikke kunne klare, det ville jeg få alt for ondt i ryggen af, men det må sgu være ret fedt at se sin lønseddel efter sådan en omgang. :)

    En blog med mig: Tusind tusind tak! Jeg ved da slet ikke, hvad jeg skal sige til sådan en ros. Jeg elsker virkelig Anders Lund Madsen, så er rigtig glad for, at du kan lide min måde at bruge hans æøå på. :)

    SvarSlet