mandag den 20. juli 2009

Blogleg

Nej hov. Jeg fandt pludselig ud af at Nina Kristine havde tagget mig i en blogleg. Så here we go.

5 ting i din taske
- Mobil
- Pung
- Mentholatum lipbalm
- Hårnåle
- Nøgle
(det er sgu ærlig talt lidt kedeligt)

5 ting i din pung
- Kort af alle slags
- Gamle boner
- Lidt mønter
(og så har jeg faktisk ikke flere ting)

Yndlingsting på dit værelse
- Mit kamera
- Min bærbare
- Min si-box fra Italienske Seletti, hvor jeg opbevarer gamle udklip, billetter og andre minder.
- Mit klædeskab (og indhold)
- Min filmbibel

5 ting du altid har villet prøve
- At være DJ (en af dem som publikum snakker om næste dag)
- Et par Christian Louboutin
- Styre min egen biks
- Bo i Paris og leve af mad fra markeder og delikatesseforretninger
- Eje et walk-in-closet

5 ting du går op i for tiden
- At få tømt ud i skabet af alt det jeg ikke bruger
- At udnytte min tid bedre (det burde jeg i hvert fald)
- Min kæreste og vores kommende Stockholmtur
- At holde min løbe"plan"
- At spare på pengene (indtil Stockholm)

Hvem taggede dig?
Nina Kristine

5 impressions of her
- Ærlig
- Humoristisk
- Livsglad
- Kærlig
- Loyal

Og jeg tagger Helene og Katrine - sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar