fredag den 17. juli 2009

Toppelopshop


Med fare for at efterligne Trine poster jeg også lige et indlæg om de her sko, for de er altså seje. Lidt grimme, men jeg kan sgu lide dem. Til over 500 kr er det dog nok nogle sko jeg gerne lige ville se og prøve først, hvilket også passer meget godt med det købestop jeg har givet mig selv: Ingen garderobetilføjelser indtil uge 31, hvor jeg tager til Stockholm. Og det købestop har jeg tænkt mig at holde, for første gang nogensinde. Tre uger uden nyt tøj, sådan!

4 kommentarer:

  1. købestop lyder som en god idé!
    kunne være man skulle hoppe med på vognen.

    fine sko btw.

    SvarSlet
  2. ÅRH, (jeg ved godt det her ikke hjælper på dit købestop) MEN DE SKO ER FANTASTISKE!

    SvarSlet
  3. De er helt fantastiske, de ville være gode til både sommeren og efteråret (det er trist, men vi må jo til at tænke på de tider). Så jeg håber også lidt at de er at finde i topshop i stockholm. :D

    SvarSlet
  4. uhh...de er fede og ser også rigtige gode at gå i. Another new cravings....

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet