mandag den 13. juli 2009

Udmattet


Dette billede er en meget god beskrivelse af hvordan jeg har det lige nu. Jeg føler mig fuldstændig drænet for energi og overskud i min krop og jeg har mest af alt lyst til at slænge mig på sengen og ikke stå op før i morgen, hvor jeg desværre er tvunget til det. Hele weekenden har jeg været på arbejde og i dag har jeg haft en ret lang køretime, som formåede at hapse den sidste energi jeg havde. På onsdag skal jeg op til køreprøve, og for hvert minut der går bliver jeg bare mere og mere nervøs. Jeg kan slet ikke få tankerne væk eller tænke på noget andet, og derfor bliver det nok heller ikke til de mest inspirerende indlæg, hvis da nogen, her på bloggen, indtil den prøve er overstået. Og hvis jeg dumper, ja så ved jeg ikke hvad jeg gør. Men jeg håber sgu at jeg når at blive lidt mere oplagt til prøven. Æihj, nogen der kender opskriften på en energibombe? Jeg tror svaret er mere solskin, nu!
Picture: Dalla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar