onsdag den 22. juli 2009

Onsdag


Det bliver ikke til så mange dagens for tiden, da jeg ofte bare tuller rundt derhjemme eller er på arbejde, og mit arbejdstøj er pænt sagt ikke særlig flaterende. I dag har jeg dog haft fri, så jeg har både været til frisøren (jeg valgte Jan Intercoiffure i graven, og jeg er super tilfreds med resultatet) og om lidt kommer kæresten på besøg, og så skal vi lave pizza. Jeg fik også tid til at hente mine billeder fra Roskilde, som jeg tog med to engangskameraer. Jeg håber jeg får tid til at scanne nogle af dem ind, for selvom billedkvaliteten er meget tvivlende, hvilket da også har sin charme, så er der nogle gode stemningsbilleder ind imellem.

10 kommentarer:

  1. god! dit hår er jo helt fantastisk!

    SvarSlet
  2. wauw, blev også helt overrasket hvor flot hår, du har.. du har det jo altid i en knold.. hiih.

    SvarSlet
  3. waaauw!

    - er din t-shirt egentlig ikke fra urban outfitters? :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak. :) Jeg plejer det også rigtig meget, men ja. Knold er bare lidt nemmere og hurtigere, det tager næsten tre-fire gange så lang tid at ordne mit hår hvis det skal være løst.
    Den er faktisk fra Divided Exclusive, men jeg skal da ikke udelukke at de har lavet en der ligner.

    SvarSlet
  5. Ej hvor er du sød. Taark. :)

    SvarSlet
  6. Stik mig lidt af dine lokker :D

    SvarSlet
  7. Det er helt anderledes at se dig med håret nede, wow!

    SvarSlet