torsdag den 9. juli 2009

Opening Ceremony


Åh, suk. Hvorfor var det også jeg lige skulle gå ind på asos og tjekke deres udsalg ud for Opening Ceremony? Jeg har den største svaghed for deres sko, og selvom jeg kun ejer et enkelt par OC, har jeg allerede erklæret det for mit yndlingsskomærke. Og nu har de dem her, på tilbud, og så endda i min størrelse, ej hvor er det ondt. Men stadig dyre, vel at mærke. Jeg har siddet hele dagen og overvejet og tænkt og drejet skoen i mit hoved og grublet over om min konto kan klare et så stort beløb, når jeg nu også skal til Stockholm om en to ugers tid. Derfor besluttede jeg mig for at sætte en masse tøj og sko til salg på min trendsalesprofil, og så håbe på at det giver mig en undskyldning for at købe dem. Så kig forbi, og hjælp mig i dette skomareridt (okay, overdrivelse).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar