tirsdag den 11. januar 2011

All white

1. Alexander Wang knit, 3.680 kr. 2. Maison Martin Margiela bracelet, 1.670 kr. 3. Givenchy bag, 6.890 kr. 4. Hussein Chalayan shorts, 880 kr. 5. MTWTFSS shirt. 6. H&M body, 99 kr.

Der er stadig to måneder tilbage af vinteren, men som så mange andre er jeg også gået i forår- og sommermood. Ligesom sidste år er jeg igen i år begejstret for hvid, men ligesom sidste år ender jeg sikkert heller ikke med at få gjort noget ved det i år. Jeg drømmer nu alligevel om at kunne gå sommeren i møde i et par højtaljede hvide shorts og Wangs hvide strik - tilsat et par høje sandaler og så burde den vist være hjemme.

9 kommentarer:

  1. Skal da hvis lige have kigget efter den skjorte. Er vild med snittet.

    SvarSlet
  2. love this. i am so going white!

    SvarSlet
  3. hvorfor tager du ikke dine 'hvide' acneshorts og din hvide acneskjorte på? det ville da være synd hvis du ikke fik det brugt når du nu har betalt SÅ mange penge for det! og når du nu gerne vil gå i hvid? :)

    SvarSlet
  4. Lise: Jeg mener den stod som unisex på hjemmesiden, så det kan godt være, at du skal lede efter den i herreafdelingen. :)

    Anonym: Nu er shortsne, som du selv siger, jo faktisk ikke hvide men en lys pistaciefarve, så et helt hvidt sæt kan de desværre ikke udgøre. Men hvem siger, at jeg ikke får det brugt alligevel? :)

    SvarSlet
  5. uuh, jeg ville også bare så gerne have et hvidt sommer-sæt. måske to forskellige hvide nuancer sammen :)

    SvarSlet
  6. Jeg ved ikke hvad der er med farven hvid, men føler at man virkelig skal være modig for at pulle et helt sæt off. Jeg har det også med altid at falde tilbage på sort, men man har vel lov at drømme!

    Tjek min blog ud hvor jeg sælger ud af klædeskabet og andre lækre sager: http://shop-in-closet.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. der går næsten Sensation White i den ;)

    Mathias - tjittjat.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Sic: Det har du ret i. Jeg står altid i den situation at jeg vælger sort fremfor andre farver for at være sikker, hvilket så betyder at jeg ikke har mulighed for at gå i andet end sort. :)

    Mathias: Årh. Jeg vil sååå gerne til sensation.

    SvarSlet