torsdag den 6. januar 2011

Blog anbefalinger #2

Det var et rent tilfælde, at jeg kom ind på Albertes blog, men sikke et dejligt tilfælde. Hun har lige startet sin blog den 1. januar, hvor hendes mål er at tage et billede om dagen de næste 365 dage. Allerede de første seks billeder er så fine, så jeg glæder mig i hvert fald til at følge med.

Simpel Dagbog er ja, en simpel dagbog. På den gode tæer-i-hyggesokker-med-varm-kakao-og-hjemmebagtesmåkager-måde. Bloggeren hedder Linda, og selvom det ikke er hende man ser, men i stedet hendes dagligdag i københavn, så er bloggen alligevel helt vildt nærværende og meget vanedannende.

Der er sikkert mange allerede der kender Line Love og Katarzyna, men i det tilfælde at der skulle sidde bare en enkelt derude, der ikke gør, vil jeg alligevel anbefale dem her. Det er nemlig en af mine absolut yndlingsblogs, og en af de eneste hvor jeg rent faktisk læser hvert indlæg i stedet for blot at kigge billeder. De her to piger har nemlig både god stil og rigtig god humor. Og så er de flyttet til London for at studere, hvilket må siges at være ret sejt gjort.

12 kommentarer:

  1. Rigtig godt indlæg!
    Elsker når man får nu blog inspiration.. S.U.S-pigerne kender jeg allerede gennem studiet, og de er bare rigtig søde, men de andre vil jeg helt sikkert kigge nærmere på:)

    /Simone
    www.fashionmanifest.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det var faktisk kun 'Simpel dagbog' jeg ikke kendte, men tak for god inspiration alligevel - håber på flere indlæg af denne slags fra din side. Har faktisk selv lavet en anbefaling af Albertes anden blog 'Uglehyl og Nys' for noget tid siden - http://uglehylognys.blogspot.com/ den er helt sikkert også et besøg værd.

    Endnu engang tak for en dejlig blog :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. definitely gunna check em out!

    SvarSlet
  4. Dejligt indlæg! Tak for anbefalingerne. Jeg følger Alberte andens blog, men S.U.S.-pigerne glemte jeg helt, da de smuttede fra blogspot! NU er de så tilbage på min læseliste, så tusind tak :D

    SvarSlet
  5. Uh, hvor fint at se Lindas skrivemaskine her :) :) (blære blære, jeg har tegnet den!)

    SvarSlet
  6. tusind tak for linket & de rare ord, pernille. det sætter jeg stor pris på! og tager hatten af for albertes fotoprojekt + to seje pi'r på et london-eventyr.

    SvarSlet
  7. Dejligt indlæg. Er mere end enig i dine anbefalinger. Og SUS pigerne er nemlig skønne - stemmer helt klart mere humor ind i blogland :)
    Cecilie

    SvarSlet
  8. Hej Pernille. Ved godt det ikke vedkommer det her indlæg, men jeg har lige et hurtigt spørgsmål :-) Da du i tidernes morgen købte dine Acne Shank Boots, syntes du så de var store eller små i størrelsen, eller har du det sko nummer du plejer at bruge? :) Jeg kan nemlig ikke helt finde ud af om Shank modellen er stor eller lille i størrelsen, og det behøver jeg at vide da jeg er ved online køb :D Håber du vil hjælpe..

    SvarSlet
  9. Tusind tak for de positive kommentarer. Det er jeg rigtig glad for, jeg har nemlig også tænkt mig, at det her skal være nogle indlæg, som der kommer flere af. Selvom det desværre bliver sværere og sværere at finde danske blogs, som er særligt gode, men som ikke så mange kender. Men er der interesse i at høre om udenlandske blogs?

    Anonym: Jeg har hørt, at nogen synes de er store i størrelsen, men til mig passer de perfekt. Jeg køber næsten altid str. 38, og det gjorde jeg også med disse. :)

    SvarSlet
  10. Tusind tusind tak for at anbefale min blog, det er jeg virkeligt glad for! Det er ret underligt pludseligt at se mig selv på en af mine yndlingsblogs, men dejligt at du kan lide min blog! :-)

    SvarSlet
  11. @ pernille; de norske & svenske piger er så seje + tænker ud af boksen, at de nærmest ikke er til at komme udenom i blogland. så ja - udenlandske blogs er bestemt godt.

    SvarSlet
  12. Alberte: Det var da så lidt! Du fortjener helt sikkert opmærksomheden - og tak. :)

    Linda: Jeg må indrømme, at jeg ikke læser mange udenlandske blogs, men tusind tak for tippet. Jeg vil helt sikkert undersøge de svenske og norske baner grundigt inden næste indlæg af denne type. :)

    SvarSlet