onsdag den 5. januar 2011

New in: canada scarf


Jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har kigget på det her halstørklæde på Acnes hjemmeside. Men hver gang er det blevet udsolgt, inden jeg har nået at bestemme mig for hvilken farve, jeg synes er flottest. Forleden søgte jeg så efter det på nettet, og pludselig dukkede det op på Matches herreafdeling - og så på udsalg. Jeg har aldrig handlet hos Matches før, men sikke en service. Pakken ankom efter kun to dage (så var portoen godt nok også på 20£, hvilket fik spoleret lidt af udsalgsglæden), men så kom den også i en overdeminisioneret æske og var pakket ind i silkepapir to (!!) gange. Det var næsten for meget af det gode. Og ja, det er virkelig alle pengene værd, det her tørklæde. Føj, det er lækkert.

14 kommentarer:

  1. Neeej hvor er jeg misundelig!!! Det er bare så smukt, har også kigget på hundrede gange :)

    SvarSlet
  2. Snyggt! Hvad kostede det så? :)

    SvarSlet
  3. ville så gerne have det lyse. selvom det sorte også er lækkert..

    SvarSlet
  4. Lasse: Med porto og det hele blev det omkring 580 kr - så jeg sparede da lidt i forhold til de 795 kr. (tror jeg) det kostede på acnes hjemmeside. :)

    Maja: Ja, jeg synes egentlig også det er flottere. Men det var desværre kun i sort.

    SvarSlet
  5. Hmm, nej. Jeg kan ikke regne, det blev faktisk 690 kr. Meen, lidt at spare er vel også noget at spare?

    SvarSlet
  6. jeg købte det også forleden dag, godt nok til fuld pris, men det var sgu alle pengene værd - er så evigt glad for det :)

    SvarSlet
  7. Jeg synes det er super lækkert, mit er rødt. Tykt og langt og bredt uden at kradse.

    /Chau
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    SvarSlet
  8. Det koster 695, jeg fik lige det sidste i beige i acnes herreafdelingen i Illum efter at have været i acnes forretning og pigeafdelingen i Illum :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare lækkert....

    Tillykke med udsalgs-købet :)
    Og ja lidt sparret er altid godt.

    SvarSlet
  10. Chau: Det røde er også virkelig flot!

    Maria: Der kan man bare se, men så har Matches godt nok overprized det, for der stod det til 100 pund. Men jaja. Så længe jeg ikke har betalt mere - for desværre synes jeg ikke rigtig at det har været at finde i Århus. :)

    SvarSlet
  11. Det er vidst også på udsalg på acnes hjemmeside :)

    SvarSlet
  12. Det er godt nok et andet, som slet ikke er nær så tykt. :)

    SvarSlet
  13. Ej hvor sjovt, jeg har netop købt helt det samme på samme side, spooky man :)
    Fandme nøjeren, du viser så tit de samme fine ting jeg også falder over/for, hehe.
    God smag du! :)
    Mange hilsner fra Nina
    Kig forbi mit lille univers hvis du lyster.
    www.entotrefire.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Nina: Haha. Det kender jeg godt fra andre blogs - så er det pludselig ikke så spændende, det man havde fundet. Men tak da, og i lide måde! ;)

    SvarSlet