torsdag den 13. januar 2011

Final sale picks

1. Sessun Terttu shirt, 710 kr. 2. Silence + Noice pants, 90 kr. 3. Carin Wester pants, 350 kr.

Så har Urban Outfitters annonceret final sale, og enkelte ting er sat endnu mere ned som fx disse tre ting, der er mine favoritter. Bukserne fra Carin Wester har jeg sukket efter i mange måneder, så hold op det frister, at de nu er sat så meget ned. Efter skjortekøbet har jeg dog lovet mig selv, at jeg ikke må købe mere tøj i denne måned, så det må blive ved tanken. Bukserne fra Silence + Noice er godt nok også fantastisk billige, men det tager lidt toppen af glæden, at portoen faktisk er dyrere end bukserne. Kom nu med et billigere transportalternativ, Urban Outfitters!

6 kommentarer:

  1. du er så eviggod til at spotte lækkerier, pernille. har du nogen idé om størrelserne på de silence + noice pants? er for stor mon bedre end for lille? jeg kan nemlig aldrig helt lure den slags.

    SvarSlet
  2. Det kræver noget selvdisciplin at sige så markant stop resten af måneden! :)

    SvarSlet
  3. Fed skjorte!
    xx
    anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Eller kom med en butik i Aarhus!!!

    SvarSlet
  5. jeg mindes at du har et par carin wester bukser - kan du sige lidt om størrelsen? :-)

    SvarSlet
  6. Linda: Jeg har et par ting fra Silence + Noise, og jeg synes deres ting er lidt små i størrelsen. Hvis man svinger imellem to størrelser ville jeg i hvert fald vælge den største størrelse.

    Jeppe: Det kan man sige. Men det er i hvert fald nødvendigt, hvis ikke der skal være minus på kontoen. :)

    Anonym: Størrelsen er meget normal. Men gå ind på Carin Westers hjemmeside og klik på bukserne, der er mål og det hele til vær størrelse. Den brugte jeg, og de bukser jeg købte passede perfekt!

    SvarSlet