fredag den 21. januar 2011

Godt nok havde jeg lovet mig selv..


..at jeg ikke ville købe mere tøj i den her måned, men lige siden jeg købte mine Acne shorts, har jeg ledt efter en skjorte i samme mint/pistaciefarve uden held (og jeg har ellers kigget i mange genbrugsbutikker) - og nu, endelig, har topshop lavet en skjorte i lige præcis den farve. Og jeg skal dælme ikke risikere at den bliver udsolgt, så nu bryder jeg altså mit købestop. Pokkers, men jubi for at jagten endelig har båret frugt, og at jeg nu kan have et ensfarvet outfit på, der ikke er sort. Skjorten koster 33£ og kan købes her.

9 kommentarer:

  1. det er også i orden at bryde en "regel" engang imellem. Man må lide for mode! :)

    SvarSlet
  2. Sådan går det jo nogen gange, jeg holder nærmest aldrig mit løfte mht shopping. Den er virkelig fed, og især farven. Den tror jeg at jeg vil holde øje med :)

    //Ditte

    SvarSlet
  3. man må godt købe ting man længe har ledt efter!
    man må faktisk ikke lade være...

    SvarSlet
  4. hvor er den lækker!! Den er det første jeg købe, når der strømmer penge ind på kontoen igen (så har den bare af ikke at være udsolgt).

    SvarSlet
  5. Det var også det jeg sagde til mig selv, når det er noget man virkelig har ledt efter, så er det ok. :)

    SvarSlet
  6. Ellers hvis du finder en i hvid kan du købe stoffarve i den farve du ønsker.
    Det er billigt og let :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin, gud hvor den frister!

    SvarSlet
  8. Den er smuk og farven er fantastisk :)
    din blog er fantastisk.

    http://toexpressnotimpress.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Josefine: Det har jeg også tænkt på. Jeg er bare bange for at jeg slet ikke kan ramme den rigtige farve, og det så bare bliver spild af penge. Først skal jeg jo også have noget at farve. :)

    SvarSlet