onsdag den 12. januar 2011

Jeg kan ikke gøre for det


Men jeg elsker at lave mad (især desserter og kager), og jeg elsker elsker elsker at kigge i kogebøger, og jeg bliver derfor også evig og altid fristet, når jeg er i min lokale Netto. For udover at der ofte er et par kogebøger på tilbud i nettoavisen, så har de også altid bøger tilbage fra de andre uger - ofte sat endnu mere ned. Med en pris på 75 kr. kunne jeg derfor heller ikke lade denne fine bog ligge, som normalt har en butikspris på 299 kr, og den er nu tilføjet min snart meterlange samling. Hvis man ikke har lyst til at bruge mange penge på kogebøger eller gider have en masse liggende, vil jeg dog lige videregive det tip at gå på biblioteket, de fleste har faktisk et rigtig godt udvalg. Så behøver man ikke betale penge for kogebøger, og så kan man låne en ny, når man vil prøve en anden slags mad. Easypeasy!

8 kommentarer:

  1. Jeg har det på PRÆCIS samme måde som dig mht. kogebøger og at de frister i Netto, jeg har faktisk to gange nu kigget på den bog og ligger den stadig i Netto næste gang jeg er der, tror jeg det ender med jeg køber den!

    SvarSlet
  2. Haha, det er virkelig forfærdeligt. Men nu har jeg brugt en lille halv time på at kigge den igennem, og opskrifterne ser SÅ gode ud - så jeg synes helt sikkert, at du skal købe den. :)

    SvarSlet
  3. Nu kan jeg godt høre jeg er nødt til at gøre ALT for at komme i Netto i morgen :D

    SvarSlet
  4. Det er jeg ked af, men virkelig! Der er virkelig mange af de der ååååårhhh-kager (som jeg kalder kager, hvor man straks udbryder den lyd ved synet af dem). Som fx citrontærte med hindbærmarengs eller cupcakes med flødebollefyld eller farmors sprøde blåbærtærte. Føj for satan, det er lækkert, siger jeg bare.

    SvarSlet
  5. Den er den bedste bagebog!!!! Jeg lover dig, du bliver glad for den. Jeg er i hvert fald super glad for min. Alt hvad jeg har bagt derfra har været super lækkert :) Mmmhh..
    - Lise

    SvarSlet
  6. Nu glæder jeg mig endnu mere til at bage fra den! :)

    SvarSlet
  7. Kogebøger er også lækre. Jeg har selv et par stykker, og jeg får sjældent lavet noget fra dem, men jeg elsker bare at kigge i dem og se de flotte billeder.

    SvarSlet
  8. Christiane: Det er altså også noget af det bedste. Jeg er dog alligevel okay til at få dem brugt også. :)

    SvarSlet