søndag den 17. april 2011

Blog anbefalinger #5

Choice With Noise drives af 17-årige Cecilie, som har en meget personlig og modig stil. Bloggen består stort set udelukkende at store billeder, hvilket jo sjældent er helt dårligt. Hun lægger mest billeder af dagens outfit op, men er også god til at dele ud af inspirationsbilleder og nyeste køb.

Det her er nok mest en blog for århusianere, men til gengæld er det en rigtig god blog for århusianere. Eventuelt.org henvender sig nemlig til alle, der gerne vil blive lidt klogere på hvad der sker af ting og sager i Århus. Siden har for nylig gennemgået en større make-over og er (efter min mening) blot blevet endnu bedre og mere brugbar. Jeg er især begejstret for deres weekendguides, som jeg altid tjekker inden en kommende bytur.

Jeg blev faktisk lidt overrasket over, at jeg ikke havde stødt på Whatliesahead noget før, da jeg første gang kom forbi bloggen. Hun har nemlig et dejligt simpelt layout med en masse store billeder - hvoraf langt de fleste er hendes egne. Bag bloggen står den 18-årige gymnasieelev Emma, som har en rigtig fin og feminin stil. Faktisk er hun også fotograf for Stylegallery, så det er som om, hun bare har et helt naturligt øje for god stil.

4 kommentarer:

  1. Hej Pernille!
    Tak hvor er du sød.
    Så meget i lige måde,
    er vild med din stil!

    SvarSlet
  2. Tak for dit link til eventuelt.org - lige hvad jeg har manglet :)

    SvarSlet
  3. Hvor føles det fedt, at ens egen blog bliver anbefalet af en blog, man læser næsten dagligt :)
    Tusind tak, jeg sætter så meget pris på det, Pernille.

    Knus Emma

    SvarSlet
  4. Hej Cecilie og Emma, mange tak skal I have! Håber I får noget ud af at jeg har anbefalet jer. :)

    Emmy: Dejligt at høre, det er også en af mine favoritblogs. :)

    SvarSlet