mandag den 11. april 2011

En jyde på storbytur


Wow, jeg har følt mig som turist i eget land i dag. Lige nu sidder jeg i toget på vej hjem fra kbh, hvor jeg har været til et møde omkring bloggens fremtid (meget spændende). Den første halvdel af dagen havde jeg heldigvis en sød følgesvend, men resten af dagen måtte jeg bevæge mig rundt i kbh på egen hånd. Det skal lige siges, at jeg ikke har været i kbh i over 4 år (seriøst), så jeg følte mig godt lidt på herrens mark. Urban Outfitters boligafdeling var selvfølgelig et must på min rute, og på mystisk og meget tilfældig vis kom jeg også forbi Kongens Klær'. Derudover (og en masse andet) var jeg også i Magasin og kigge på blade, og så skulle jeg selvfølgelig også prøve en cupcake hos Agnes - ikke dårligt. Jeg fik dog ikke købt noget (udover mad), da min købelyst for en gangs skyld ikke var til stede, men nu hvor jeg har fået wildcard, så er der da en chance for, at den næste tur til kbh ikke ligger over 4 år ud i fremtiden.

10 kommentarer:

  1. Årh, det ser ikke ud til at være en dårlig tur du har haft dig! :) Jeg kender godt følelsen af at være jyde i Kbh, man kan godt føle sig ret så fremmed og væk.

    knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Wow, 4 år..
    Når man bor her kan man jo slet ikke forestille sig at man kan holde sig væk i så lang tid (;

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  3. Hey Pernille! Jeg føler mig ærlig talt lidt stalker agtig lige nu, men jeg er faktisk ret sikker på at jeg så dig idag på Strøget i København :) Grineren..

    Fed blog<3
    www.laura-christensens.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Når du skriver "til møde ang. bloggens fremtid" kan jeg ikke lade være med at tænke:
    Skal du nu også blogge for bloggers delight? ;)

    xx

    SvarSlet
  5. uuh, bloggens fremtid - tell me more? :)

    SvarSlet
  6. Lækkert, København er bare fantastisk! Jeg er selv derinde tit, for at finde inspiration til mine billeder :-)

    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Spændende! Glæder mig til at høre om bloggens fremtid, da du har altid været min yndlings blogger :)

    SvarSlet
  8. Hey Pernille, lyder fandme spændende omkring bloggens fremtid?? :-D
    Vi er konstant i Urban Outfitters herovre, men det er faktisk lidt deprimerende hver gang, fordi vi ikke kan tage alle de fede boligting med hjem :(

    SvarSlet
  9. Tak for jeres kommentarer! Jeg vil gerne fortælle mere om det hele, men I må desværre vente. :)

    Louise: Nej, det kunne jeg forestille mig. Men dbs's billetpriser hjælper heller ikke ligefrem på det - nørj, det er pricy.

    Laura: Haha, hvor sjovt. Men det kunne meget vel have været mig. Hvis personen så meget forvirret ud, men prøvede at skjule det, var det helt sikkert mig. ;)

    Hej Sofie! Jaa, hvad kan det mon være? :D Arh, ja det kunne jeg forestille mig - men de ligger vel også på alle hjørner derovre?. Men ej, I ser altid ud til at have en mega god tur. Er I stadigvæk i New York?

    SvarSlet
  10. Uh, hvor har du dog en lækker blog! Føler mig så inspireret af den og dig, på den dejlige måde. Lyder spændende med bloggens fremtid - jeg vil i hvert fald følge nøje med fremover ;)

    Line / outoflust.blogspot.com

    SvarSlet