søndag den 24. april 2011

I'm currently listening to #3


Hold op, jeg elsker Arctic Monkeys nye single. Ikke kun fordi den er i sig selv er rigtig god, men også (og måske mest) fordi den indikerer at Arctic Monkeys er tilbage med et album, der minder mere om deres første to end den forrige Humburg - i mine øjne en rigtig rigtig god ting. Og så klapper jeg lige for tiden i mine hænder over at der endelig (!!!) er en ny single fra Justice. Og for at det ikke skulle være nok, så er der også nyt fra Beastie Boys - rigtig godt nyt endda. Deres nye single Make Some Noise lyder nemlig som noget, de kunne have lavet i start 90'erne - er jeg den eneste, der får lyst til at gå rundt i Superstars, bære store guldkæder og en ghettoblaster over skulderen?

6 kommentarer:

  1. nej, du er bestemt ikke den eneste! :)
    og så er jeg bestemt heller ikke en til at klage over det nye fra Justice - det er sgu lækkert! Dem ville jeg nu gerne have set på Roskilde, men skal da se Arctic :)

    SvarSlet
  2. Nope, Vi er flere ;)
    Det er iøvrigt rart med sådan en lille musik update, da jeg er kørt lidt død i de samme numre for tiden!

    Go' søndag :)

    /Simone
    www.fashionmanifest.dk

    SvarSlet
  3. Fede sange. Det er altid godt med noget inspiration, til noget nyt musik at lytte til.
    Og forresten, rigtig fin blog :)
    - Carolina

    SvarSlet
  4. Mener du ikke Humbug? hehe

    SvarSlet
  5. Jeg er rimelig pumped over både Beastie Boys og Justice. Arctic Monkeys har jeg så aldrig været vild med, og tror heller ikke jeg bliver.

    Men Beastie Boys.. De kan sgu levere, og hvor er det vildt, de stadig kan efter alle disse år. Har selv lyst til at finde min indre gangsta (IKKE gangster) frem og køre noget hardcore Mr. T streetstyle.

    SvarSlet
  6. Er rigtig glad for at I kan lide det, så tusind tak for den positive tilbagemeldning!

    Sabrina: Også mig - men de kan jo heldigvis nå det endnu, ellers kommer de måske næste år. :)

    Sonia: Nåja, selvfølgelig. Det er rettet nu. ;)

    Lineandreee: Haha, også mig. Og ja, det er sgu vildt. Men respekt til dem i hvert fald!

    SvarSlet