tirsdag den 29. december 2009

Answers#1

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besvare spørgsmålene fra spørgerunden. Nogle spørgsmål har jeg gemt til særskilte indlæg, så de kommer senere. Men først og fremmest vil jeg gerne sige tusind tak for de mange søde kommentarer, det varmer rigtig meget. Her kommer først første del af svarene:

Hvor bor du i Århus? Jeg bor slet ikke i Århus, men i en lille by en halv times kørsel nord for Århus. Men jeg regner med at flytte til Århus, når jeg skal studere efter gymnasiet. Hvorfor begyndte du at blogge? Jeg begyndte at blogge, fordi jeg fulgte med på andre blogs, og så blev jeg egentlig bare grebet af det og fik lyst til selv at lave min egen blog. Er dig og Trine fra Trineswardrobe søskende - I ligner hinanden? Nej, det er vi ikke. Men jeg synes hun utrolig smuk og hun er en stor inspirationskilde for mig, så det tager jeg da som en kompliment. ;) Hvad arbejder du med for øjeblikket? Jeg går jo i 3.g og så arbejder jeg i et supermarked og danser to gange om ugen, så meget mere har jeg ikke tid til. Hvad vil du gerne lave/uddanne dig til, når du er færdig med gym? Jeg er lidt på bar bund der, men jeg er begyndt at overveje at søge ind på Teko som designteknolog med Purchasing Management som speciale. Men hvad end jeg vælger, så skal jeg først have et sabbatår, hvor jeg har et deltid-eller fuldtidsarbejde, så jeg kan tjene penge til bl.a. at rejse til Berlin i nogle uger. Hvad er dit absolutte yndlings item i din garderobe? Jeg ELSKER mine Acne Shank støvler. De passer virkelig til alt og er bare fantastiske og alle pengene værd. Har du et arbejde og hvordan får du det til at gå op med gym? Jeg arbejder i et supermarked som kasseekspedient (hvor glamourøst) hver torsdag og 2-3 lørdage om måneden. Det er for mig ingenting, da jeg i 1. og 2.g ofte arbejde over 20 timer om ugen. Det var alt for mange timer, men på den måde har jeg i flere år været vant til at have et arbejde, som skulle passe sammen med skole og fritid. Hvor nogen indretter deres arbejde efter deres fritid gør jeg det omvendt og indretter min fritid efter mit arbejde. Det er kort sagt en prioriteringssag. Hvordan får du råd til det hele? Arbejde og SU. Det er fordelen ved at være fyldt 18. Hvad er dit yndlingsoutfit lige nu? Hvis jeg havde et, ville jeg vise det, men jeg har ikke rigtig et outfit, som jeg går med hele tiden. Jeg prøver at skifte, så godt jeg kan, mellem alt mit tøj. Hvilken studieretning har du? Min studieretning er engelsk A, samfundsfag A og naturgeografi B. Derudover havde jeg matematik B i 2.g og i 3.g har jeg valgt idræt B som valgfag. Hvor mange penge bruger du om måneden på tøj, sko osv? Ja, det er jo lidt et spørgsmål, der trykker, i hvert fald når man, som jeg, synes, man bruger alt for mange penge. Men omkring 2500-4000 kr om måneden. Jeg køber alt for mange småting, som jo desværre også løber op, og så har jeg fået en lidt for stor svaghed for dyre sager som Acne. Bare én ny Acne ting om måneden kan jo nemt udgøre halvdelen af ens forbrug. Men jeg bruger aldrig mere end jeg har, og jeg har aldrig haft overtræk på min konto. Men jeg ville nu ønske, at jeg var lidt bedre til at spare op. Hvad er den mest trælse kommentar du har fået på bloggen, og hvilken er den bedste? Det ved jeg sørme ikke. Jeg synes faktisk ikke, at jeg nogensinde har fået en eneste træls kommentar. Med hensyn til den bedste, det ved jeg heller ikke. Jeg har fået overraskende mange gode kommentarer fra folk der roser bloggen og min stil. Jeg bliver altid glad over, at folk tager sig tid til at skrive en kommentar, så når folk tilmed roser min blog til skyerne, så betyder det rigtig meget.

2 kommentarer:

  1. Hej sødesen.
    Hold da kæft. 4000kr om måneden, shit! Dit skab må være ved at eksplodere?
    Happy New Year
    Kram

    SvarSlet
  2. Åååh, ja jeg ved det godt. Jeg væmmes faktisk lidt ved mig selv, over at jeg bruger så meget. Jeg kan slet ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre. Men jeg har et fint lille dokument, hvor jeg skriver alt jeg har købt ned og hvad det har kostet, så der er ikke så meget at rafle om - det er sgu rigtig nok. Det er så også med make up, bøger og alt muligt andet, men så meget udgør det jo heller ikke. Puha, jeg må hellere se at skrue en smule ned for forbruget næste år.

    SvarSlet