tirsdag den 1. december 2009

Nye køb


I går var jeg et smut forbi Monki og Weekday i Århus, for at kigge lidt nærmere på de mange ting, jeg havde beundret under åbningsfesten. Jeg havde inden bestemt mig for, at jeg ville se på en jakke og de sorte leggings fra Monki med kunstig læder og efter tre kvarter frem og tilbage mellem de to to butikker lykkes det mig at finde de sorte leggings og hive en jakke og en (mega flot!!) vest i transparent stof fra MTWTFSS med hjem. Billeder med det på skal nok komme, men det må foreløbig vente en dag eller to.

8 kommentarer:

  1. årh lækre sager! hvor meget måtte du smide for jakken ? :)

    SvarSlet
  2. Sikke lækre fund. De kan jo bruges til mange outfits.

    Iøvrigt en fed blog, som jeg følger med dagligt. Vil blive glad hvis du kiggede forbi :-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Fine sager! Lasse og jeg skal til VIP-night for medarbejdere med halv pris på alt i monki og weekday i aften, kan nok ikke undgå at gå en lille smule amok!

    SvarSlet
  4. Camilla - en tusse, så helt billigt er det jo desværre ikke. :)

    Tigeren aka Chau - tusind tak. Jeg har faktisk været forbi din blog flere gange, og jeg kan rigtig godt lide den!

    Sidsel - NEJ, hvor snyd!! Bare det var mig. Der er jo SÅ meget lækkert. ;)

    SvarSlet
  5. Kan man få den transparente lange skjorte i Weekday i Århus - så du det? :-)

    SvarSlet
  6. Jeg har købt det hele i Århus. :) Hvis det er den på billedet du mener..

    SvarSlet
  7. Det var ikke den på billedet jeg mente :-)
    Jeg ved ikke om du har set den, men her i blogverdenen har der været skrevet meget om en transparent sort skjorte/kjole med lange ærmer fra Weekday - det var den jeg mente..

    SvarSlet
  8. Den har jeg ikke set, så kan desværre ikke sige om de har den eller ej i Århus. Men jeg mener at kunne huske at de havde nogle transparente ting. :)

    SvarSlet