mandag den 21. december 2009

"Hvilket kamera bruger du?"


Et af de spørgsmål jeg ofte bliver spurgt om, og som også blev spurgt om i spørgerunden, er hvilket kamera jeg bruger. Og her er det så! (taget med min mobil) Kamerahuset er et Canon Eos 400D og objektivet er et Sigma DC 18-50 mm F2,8 Ex Macro. Derudover har jeg sat et uv-filter på, som er et must, da det beskytter linsen, hvis man skulle være så uheldig at tabe kameraet. Jeg har engang været så klodset at tabe det objektiv, der fulgte med mit Canon, og der var det kun uv-filteret, der gik i stykker, i stedet for selve linsen på objektivet. Så de par hundrede man ofrer på sådan en sag, bliver nemt indtjent igen, i forhold til hvis man skulle ud og investere i et helt nyt objektiv. For ikke at snakke om, at man undgår ridser i linsen! Nå, det blev til noget af en smøre, så lad os hellere slutte den her. Og for din egen skyld, køb det uv-filter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar