mandag den 28. december 2009

Udsalgsræs


Haps der er gode tilbud i Weekday! Jeg havde virkelig svært ved ikke at købe det hele (selv Carin Wester kollektionen var på tilbud), men det lykkedes mig til sidst at begrænse mig til tre ting. Strikken var sat ned fra 600 til 150 kr (hvordan kan man lade den hænge?) og toppen var som meget andet til halv pris. T-shirten er fra samarbejdet med David & Martin, og selvom den ikke var på tilbud, så måtte den altså også lige med hjem. I Sinnerup fandt jeg denne radio med vækkefunktion og ipod tilslutning til 299 kr. Jeg har i flere år ledt efter en erstatning til mit nuværende vækkeur, hvor man bliver vækket af radio og ikke en irriterende bippen, så når man ikke har råd til en Henry Kloss må man jo nøjes.

5 kommentarer:

  1. Great finds, i love that radio-thing!
    ++++
    k

    SvarSlet
  2. elsker strikken - den ser skøn ud! :)

    SvarSlet
  3. Katrine: Me too. It is pure plastic, but it works. :)

    Camilla: Det er den virkelig også, og fantastisk billig!

    SvarSlet
  4. var der mange David & Martin tshirts tilbage :)?

    SvarSlet
  5. Sofie: Ja, rimeligt. De var ikke på tilbud, så de ryger nok ikke så hurtigt. :)

    SvarSlet