søndag den 20. december 2009

Blogleg igen igen

Mens jeg lavede srp blev jeg tagget hele to gange i denne blogleg af Mims og Emma Lovise:

3 ting jeg husker, som var det i går:
- Da Obama blev præsident.
- Malk De Koijn og Trentemøller på Roskilde.
- Da jeg sad i flyveren på vej til USA.

3 ting jeg ikke kan lide:
- Andre bilister!
- Når ting, man ser frem til, går i vasken.
- At snakke i telefon. (jeg er dog blevet bedre)

3 ting jeg godt kan lide:
- At fotografere.
- At få (pakke) post.
- Nye sko.

3 blogs jeg besøger dagligt:
- Trineswardrobe
- Trés Chic Clique
- ByKatrine

3 sange jeg hører for tiden:
- Bee Gees - Stayin' Alive.
- Dolly Parton - Jolene.
- Trentemøller - Killer Kat.
(tal om stilforvirring)

3 TV-programmer jeg følger med i:
- Hver og en julekalender i år.
- Desperate Housewifes.
- Lykkevej.

3 bloggere jeg udfordrer:
- Helle.
- Camilla.
- Sidsel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar