torsdag den 26. november 2009

En skønhedsfavorit


For en halvanden måneds tid siden købte jeg en natcreme fra Dr. Scheller og jeg er blevet så begejstret for den at jeg nu også har købt en dagcreme og en skintonic - hurra for gratis gavekort til matas. Cremerne fås i flere forskellige serier og koster ikke mere end 100 kr. stykket og så er det endda ren naturkosmetik (hvad det så end er - men det er i hvert fald parabenefrit) og uden tilsætningsstoffer. Det kan godt være man ikke kan se nogen synlig forskel, men jeg synes min hud føles meget sundere og så fedter (i hvert fald natcremen) minimalt, i forhold til en anden natcreme jeg tidligere har haft, når den først er trængt ind i huden. Skønt!

5 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle produkter, der er værd at overveje (:

    JULIE

    SvarSlet
  2. Dejlig anbefaling. Har overvejet længe, når man går igennem Matas om de var noget værd, for det lyder jo lovende det der står på dem ;)

    SvarSlet
  3. Julie Monberg - det er de helt sikkert!

    Sille - Jeg har et canon eos 400D og et makro objektiv fra Sigma. Dejlige sager.

    Sandheld - det synes jeg helt sikkert de er, og prisen er også meget fornuftigt. :)

    SvarSlet
  4. Hvordan tjener du så mange point på gratis-mode? :)

    SvarSlet